Raport z monitoringu mediów dla „Dom to Praca”
Zapraszamy do zapoznania się z wynikami społecznego monitoringu mediów projektu „Dom to Praca – aktywizacja i partycycpacja obywatelska osób pracujących w domu”.
Monitoring mediów w ramach inicjatywy „Dom to praca” został przeprowadzony w celu zebrania informacji o wizerunku osób pracujących w domu, a także wizerunku samej pracy domowej, który prezentowany jest w kluczowych mediach.
Społeczny monitoring mediów trwał 6 miesięcy, od stycznia do czerwca 2014 r. Zostały objęte nim treści przekazów medialnych (programów, artykułów itp.) cieszących się największą popularnością – wyznaczoną według oglądalności lub nakładu – w oparciu o dane dostępne w grudniu 2013 r. Z każdej kategorii przekazów medialnych wybrane zostały 3 najchętniej czytane/najczęściej oglądane.
Polecamy

Pozwól opiekunom dorabiać
Filmik kampanii społecznej „Dom to praca”
Oglądaj więcej
Dom to praca – Poradnik dla grup kobiecych
Obraz nieodpłatnej pracy w domu z kilku perspektyw.
Oglądaj więcej
Nieopłacana praca domowa – jak ją traktować, żeby skutecznie tworzyć podstawy opiekuńczego społeczeństwa?
Zapraszamy do zapoznania się z raportem Nieopłacana praca domowa - jak...
Oglądaj więcej
Raport „Kobiety pracujące w domu o sobie”
W raporcie oddaliśmy głos osobom, które nieodpłatnie pracują w domu.
Oglądaj więcej
Raport z monitoringu mediów dla „Dom to Praca”
Zapraszamy do zapoznania się z wynikami społecznego monitoringu mediów projektu "Dom...
Oglądaj więcej